Polityka zwrotów

Zwrot przedmiotu

Dokonując zakupu przez MODESY obejmuje się system Ochrony Kupujących

Ochrona Kupujących obejmuje zamówienie aż do jego zakończenia. Dzięki niej możesz otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli przedmiot:

  • Nie dotrze
  • Zostanie uszkodzony w transporcie
  • Znacząco odbiega od opisu

Zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, jeśli posiada wyraźnie znaki uszkodzenia w transporcie – wtedy łatwiej będzie ci otrzymać zwrot pieniędzy.

Aby otrzymać zwrot środków, musisz odesłać wszystkie przedmioty. W takiej sytuacji otrzymasz zwrot sumy za cały zestaw.

Przedmiot nie pasuje lub ci się nie spodobał?

Niestety w takim przypadku Ochrona Kupujących nie ma zastosowania. Możesz porozmawiać z osobą sprzedającą i zapytać, czy przyjmie zwrot, ale decyzja leży po jej stronie. Możesz też sam(a) wystawić i sprzedać ten przedmiot na MODESY.

Jak otrzymać zwrot środków?

Procedura zwrotu pieniędzy odbywa się w 4 krokach:

  1. Zgłoś zastrzeżenia w ciągu 2 dni (od zmiany statusu zamówienia na „Doręczone”)
  2. Porozmawiaj z osobą sprzedającą
  3. Odeślij przedmiot
  4. Poczekaj na zwrot pieniędzy
1. Zgłoś zastrzeżenia w ciągu 2 dni

Twoja płatność zostanie zamrożona do czasu rozwiązania sprawy.

Ważne
Jeśli upłyną więcej niż 2 dni lub zamówienie zostanie zakończone Ochrona Kupujących przestanie obowiązywać, a my nie będziemy mieć możliwości zwrócenia ci pieniędzy. Jednak w takiej sytuacji wciąż możesz spróbować poszukać rozwiązania bezpośrednio z osobą sprzedającą.
2. Porozmawiaj z osobą sprzedającą lub napisz do nas

Spróbuj znaleźć wspólne rozwiązanie z osobą sprzedającą. Jeśli twoje zastrzeżenia zostały zgłoszone w ciągu 2 dni (patrz wyżej), masz do wyboru 2 możliwe rozwiązania:

  • Zatrzymać przedmiot — jeśli sprzedający wyrazi na to zgodę.
  • Zwrócić przedmiot — możesz odesłać przedmiot osobie sprzedającej i otrzymać zwrot pieniędzy.

Nie musisz informować nas o swojej decyzji, chyba że nie uda ci się uzgodnić rozwiązania z osoba sprzedającą. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami. Przyjrzymy się sprawie i podejmiemy ostateczną decyzję. Jeśli ustalimy, że przedmiot znacząco odbiega od opisu, przekażemy ci zwrot pieniędzy.

3. Odeślij przedmiot
Ważne
Zwykle koszt wysyłki zwracanego przedmiotu pokrywa strona kupująca, jednak razem z osobą sprzedającą możecie ustalić inne rozwiązanie.

Koszt wysyłki będzie zależał od tego, na którą firmę kurierską zdecydujesz się ty i/lub osoba sprzedająca. Sprawdzi się tu każda usługa oferująca możliwość śledzenia przesyłki.

4. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano zapłaty za zamówienie. Czas przetwarzania zwrotu zależy od metody płatności użytej przy składaniu zamówienia.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

Nadal masz pytania?

Jeśli nadal masz pytania, możesz wysłać je w tym miejscu. Napisz do nas

UWAGA !!!! 
STRONA DZIAŁA W TRYBIE TESTOWYM. WSZYSTKIE TRANSAKCJE W TYM CZASIE BĘDĄ ANULOWANE A PIENIĄDZE NIE ZOSTANĄ POBRANE. SPRZEDAWCA NIE MA OBOWIĄZKU WYSŁAĆ ŻADNYCH PRODUKTÓW.