Dokonując zakupu przez MODESY obejmuje się system Ochrony Kupujących
Ochrona Kupujących obejmuje zamówienie aż do jego zakończenia. Dzięki niej możesz otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli przedmiot:
- Nie dotrze
- Zostanie uszkodzony w transporcie
- Znacząco odbiega od opisu
Zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, jeśli posiada wyraźnie znaki uszkodzenia w transporcie – wtedy łatwiej będzie ci otrzymać zwrot pieniędzy.
Aby otrzymać zwrot środków, musisz odesłać wszystkie przedmioty. W takiej sytuacji otrzymasz zwrot sumy za cały zestaw.
Przedmiot nie pasuje lub ci się nie spodobał?
Niestety w takim przypadku Ochrona Kupujących nie ma zastosowania. Możesz porozmawiać z osobą sprzedającą i zapytać, czy przyjmie zwrot, ale decyzja leży po jej stronie. Możesz też sam(a) wystawić i sprzedać ten przedmiot na MODESY.
Procedura zwrotu pieniędzy odbywa się w 4 krokach:
- Zgłoś zastrzeżenia w ciągu 2 dni (od zmiany statusu zamówienia na „Doręczone”)
- Porozmawiaj z osobą sprzedającą
- Odeślij przedmiot
- Poczekaj na zwrot pieniędzy
Twoja płatność zostanie zamrożona do czasu rozwiązania sprawy.
WażneJeśli upłyną więcej niż 2 dni lub zamówienie zostanie zakończone Ochrona Kupujących przestanie obowiązywać, a my nie będziemy mieć możliwości zwrócenia ci pieniędzy. Jednak w takiej sytuacji wciąż możesz spróbować poszukać rozwiązania bezpośrednio z osobą sprzedającą.
Spróbuj znaleźć wspólne rozwiązanie z osobą sprzedającą. Jeśli twoje zastrzeżenia zostały zgłoszone w ciągu 2 dni (patrz wyżej), masz do wyboru 2 możliwe rozwiązania:
- Zatrzymać przedmiot — jeśli sprzedający wyrazi na to zgodę.
- Zwrócić przedmiot — możesz odesłać przedmiot osobie sprzedającej i otrzymać zwrot pieniędzy.
Nie musisz informować nas o swojej decyzji, chyba że nie uda ci się uzgodnić rozwiązania z osoba sprzedającą. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami. Przyjrzymy się sprawie i podejmiemy ostateczną decyzję. Jeśli ustalimy, że przedmiot znacząco odbiega od opisu, przekażemy ci zwrot pieniędzy.
WażneZwykle koszt wysyłki zwracanego przedmiotu pokrywa strona kupująca, jednak razem z osobą sprzedającą możecie ustalić inne rozwiązanie.
Koszt wysyłki będzie zależał od tego, na którą firmę kurierską zdecydujesz się ty i/lub osoba sprzedająca. Sprawdzi się tu każda usługa oferująca możliwość śledzenia przesyłki.
Środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano zapłaty za zamówienie. Czas przetwarzania zwrotu zależy od metody płatności użytej przy składaniu zamówienia.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.